I mitten av april, då våren är som finast träffade jag Sam & Rebecka för en provfotografering eller "pre-wedding shoot" som man också kan kalla det. Själva bröllopet ägde rum i slutet av maj, men de bilderna visar jag en annan dag...
 
Platsen för fotograferingen var i Röttle. Vi gick runt till lite olika platser, bland annat in i lövskogen där allt var täck i vitsippor. Så vackert! Men min favoritplats är nog ändå vattenfallet eller bryggan i Röttle Hamn. 
 
Bilder från bröllopet kommer inom kort...
 
 
emma - mode- mamma

så vackra foton! =)

ha en fin lördag
kram

Svar: Tack så mycket! :)
Agnes Öjfelth

Marie Bergman

Åh jag kan tänka mig att det blev magiskt vackra bilder vid vattenfallet :)

Svar: Åå tack så mycket! :)
Agnes Öjfelth

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress